Od ponad 30 lat zajmujemy się restaurowaniem motocykli BMW R75 i Zündapp KS 600 oraz KS 750. W tym czasie (szczególnie na początku) często stawaliśmy przed problemem naprawy elementów mechanicznych. Nie zawsze łatwo było nam znaleźć zakład, który chętnie a przy tym fachowo dokonał by obróbki mechanicznej lub wyprodukował całkiem nowy element.
Niejako zostaliśmy zmuszeni do podjęcia samodzielnych działań, w których można było wykorzystać wiedzę Tadeusza Pawlaka z zakresu ogólnej znajomości motocykli i znacznej w tej dziedzinie praktyce oraz szczególnej technicznej kompetencji i wiedzy (z racji długoletniej pracy w państwowych zakładach mechanicznych na stanowisku szefa działu narzędziowego) Ryszarda Glena.
Efektem tych działań było rozpoczęcie wytwarzania kompletnych wałów korbowych dla motocykli BMW R75, Zündapp KS 600 i KS 750.
Uwaga! Nie wykonujemy usługi regenerowania wałów korbowych.
Tylko wały korbowe BMW R75, Zündapp KS 600 i Zündapp KS 750 regenerujemy wyłacznie przy zleceniu nam naprawy całego silnika

Szlifowanie wału ZÜNDAPP KS 750

Badanie twardości umożliwia twardościomierz.

Szlifowanie otworu w korbowodzie BMW R75

Pomiary zmontowanego wału korbowego BMW R75.

Nowy wał korbowy BMW R75

Nowy korbowód BMW R75

Nowy wał korbowy ZÜNDAPP KS 750

Nowy korbowód ZÜNDAPP KS 750